Blog

Teambuilding na Vltavě

Léto je ideálním obdobím pro teambuildingové aktivity. V naší účetní kanceláři Kawková padlo rozhodnutí letní chatu vystřídat za něco akčnějšího. A tak jsme od 26. do 28. června vyrazili na dobrodružnou výpravu na řece Vltavě, kde nás čekaly nezapomenutelné zážitky a výzvy, které nás ještě více stmelily.

Náš tým se za poslední rok poměrně hojně rozrostl, a proto jsme považovali za důležité uspořádat akci, která by nám pomohla lépe se poznat a vytvořit silnější vazby mezi novými a stávajícími členy.

Společné dobrodružství začalo příjezdem do kempu, kde jsme se ubytovali ve stanech. První den jsme využili k prohlídce malebného Českého Krumlova. Procházka úzkými uličkami, návštěva historických památek a krásný výhled z hradu nám poskytly skvělý začátek našeho teambuildingu. Večer jsme se vrátili do kempu, kde jsme si u táboráku povídali a plánovali další den.

Druhý den byl hlavním bodem programu – rafting na Vltavě. Ráno nás přivítalo krásné počasí a my se s nadšením pustili do splavování řeky. Vltava nám nabídla jak klidné úseky, kde jsme si mohli vychutnávat okolní přírodu, tak i jezy, které nás pořádně probraly.

Ovšem po obědě se počasí dramaticky změnilo. Z ničeho nic se objevila bouřka doprovázená silným krupobitím. Byl to opravdu náročný úsek naší plavby, který nás všechny prověřil. Museli jsme spolupracovat, abychom se schovali do bezpečí, kde jsme přečkali nejhorší část fronty a následně jsme se dostali ve zdraví do cíle. I přes nepříznivé podmínky jsme to zvládli a tento zážitek nás opravdu spojil jako tým a dlouho zůstane v naší paměti.

Večer jsme unavení, ale spokojení, pokračovali v stmelování naší party. Diskuse u ohně byly plné smíchu a vzpomínek na denní dobrodružství.

Poslední den jsme strávili balením stanů a úklidem kempu. Po snídani jsme se vydali na cestu zpátky domů. Byli jsme unavení, ale plní nových zážitků a pocitu sounáležitosti.

Náš teambuilding na Vltavě byl skutečně nezapomenutelný. Extrémní podmínky a společné překonávání výzev nás stmelily jako nikdy předtím. Věříme, že nás tato zkušenost posílila nejen jako tým, ale i jako jednotlivce, abychom Vám mohli i nadále nabízet excelentní služby v oblasti účetnictví a daní.

Krásné léto plné zážitku i Vám, přeje tým ÚK Kawková

ARSY line - tvorba webových stránek a eshopů
Mám zájem o službu Nejedná o závaznou objednávku, ale pouze zájem a vyžádání si více informací.

Navíc potřebuji:

Mzdovou agendu
Zpracování silniční daně

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů.